11.2.09

Matka jatkuu

Kevyemmän viikon jälkeen olen treenaillut taas määrällisesti enemmän. Muutama suunniteltu treeni (tiistain ja torstain juoksulenkit) jäi kyllä väliin muiden kiireiden vuoksi.

Maanantai: Hiihto 2 h.
Tiistai: Uinti 1 h.
Keskiviikko: Hiihto 2 h.
Torstai: Välipäivä työmatkan takia.
Perjantai: Juoksu 1 h.
Lauantai: Hiihto 3 h.
Sunnuntai: Juoksu 1 h.Lisäksi vähän lentopalloa ja sählyä.

Pienet jalkakivut ovat vähän haitanneet menoa, mutta täytyy yrittää saada jalat kuntoon.



Uimassa Ohtakarissa, olipas meressä tyyntä.

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

terve. olen tässä seuraillut sinun sivuja mielenkiinnolla,kun olen aloittanut saman harrastuksen näin myöhemmällä iällä (ikää 40v),mutta ei haittaa menoa.Itsellä joroinen ensi kesän tavoite.olen lopettanut 26 vuotta kestäneen tupakoinnin 2006 keväällä ja katunut en ole päivääkään.timpurin työt vähän verottaa näitä pitkiä treenejä,mutta yritetään päästä kuntoon,että joroinen menee kunnialla läpi.olen kyllä sun blogia lukiessa päättänyt käydä myös nokialla sitten myöhemmin.mulla on kanssa kintuissa jotain häikkää,kun pohkeet menee tossa 8km jälkeen,ja illalla ei meinaa pystyä kävelee.aionkin koittaa juosta viat ulos(huomenna 20km)katsotaan miten käy.hiihtoa on kans ohjelmassa ensi viikolla ja uintia.uinti on paha,kun ei ole ennen uinu.kiitos hyvästä blogista.kiva kun joku jaksaa pitää tämmöstä sivua,voi saada hyviä vinkkejä.koitahan jaksaa,laittelen taas kommentteja,kun tulee samoja vaivoja kohdalle.

Anonyymi kirjoitti...

Tsemppiä Tomppa treeneihin. Kiva kun pääsit käymään viime viikolla.

Mulla meni sitten selkä viikonloppuna, mutta sehän ei estä pyöräilyä, mutta uinti treenien aloittaminen siirtyy nyt jonkin verran. Onneksi ei mitään vakavampaa joku lihasjumi vaan.

Burana Sport toinen puolisko on palannut!